هلاکت “شاهین نجفی” در آتش سوزی خانه اش؟ + عکس شاهین نجفی

عنــــصــــر شـــــــیــــک

ما در شبکه های اجتماعی

 

شاهین نجفی

خبر مرگ شاهین نجفی خواننده هتاک به سرعت در شبکه های اجتماعی در حال انتشار است بر اساس این خبر “شاهین نجفی” بر اثر حادثه آتش سوزی منزلش فوت کرده است.

 
 

 

مدتی است شایعه آتش سوزی منزل شاهین نجفی خواننده هتاک به امامان معصوم علیه السلام و مرگ وی در رسانه ها منتشر میشود.

طی چندروز گذشته خبری در فضای مجازی دست به دست شد که مدیر برنامه شاهین نجفی در صفحه شخصی خود  گفته است، یکشنبه شب (7تیرماه) یک حادثه آتش سوزی در منزل این خواننده مرتد رخ داده که وی پس از انتقال به بیمارستان به هلاکت رسیده است.

مرگ شاهین نجفی

آتش سوزی

این شایعه تا جایی پیش رفت که در شبکه های اجتماعی سخن از تائید این خبر توسط خبرگزاری های آلمانی به میان آمد که بر اساس این ادعا خبرگزاری های آلمان ضمن تایید مرگ شاهین نجفی هتاک جسد وی را به پزشکی قانونی انتقال داده تا علت کشته شدن او را تشخیص دهند.
 
طبق اخبار تایید نشده، مدتی بود که شاهین نجفی در انظار دیده نشده و بر اساس گزارش ها تحت حمایت و نظارت شدید سرویس امنیتی آلمان روزگار سیاه خود را سپری می کرد اما اکنون خبر مرگش به سرعت در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود.








 سرگرمی و خنده

مصطفی صالحی

گروه های جوک و پر طرفدار تلگرام,بانک گروههای تلگرام ,دعوت همزمان به گروههای جوک پرطرفدار تلگرامتلگرام، گروه تلگرام، Telegram، انواع گروهها در تلگرام، تلگرامی، گروه های تلگرام، دعوت گروه تلگرام، گروهای تلگرام، ورود به گروه تلگرام، لینک دعوت تلگرام

نظرات شما عزیزان:

LOve Me
ساعت12:07---12 تير 1394
از شنیدن این خبر خیلی خوشحال شدم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: